Inspanning: Prestatieafspraken voor Leiden Marketing 2013 - 2016
Feedback Link

Vragen, opmerkingen, we horen het graag van u!

versturen

Bedankt voor uw reactie!

Binnen enkele minuten ontvangt u een kopie van uw reactie per e-mail.

Grote campagne Leidse musea

Monday, February 4, 2013

Afgelopen zaterdag startte Leiden Marketing een grote marketingcampagne in samenwerking met Museumgroep Leiden, de Leidse Hotels en Corpus. In zowel de NRC en De Volkskrant worden de Leidse musea (Naturalis, Rijksmuseum voor Oudheden, Museum Boerhaave, Japanmuseum Sieboldhuis, Rijksmuseum Volkenkunde, Museum de Lakenhal, Hortus Botanicus en Corpus) de komende acht weken zowel off- als online onder de aandacht gebracht. Zo staat er in iedere zaterdageditie van De Volkskrant een Leids museum centraal. Met een bon uit de Volkskrant of van De Volkskrant website kan het Leidse museum van die week gratis bezocht worden. Ook zijn er prijzen te winnen op de website van Leiden.nl zoals een museumjaarkaart of hotelovernachting. De campagne loopt t/m 30 maart.