Abonneer Feedback Link RSS

Blijf op de hoogte van updates van deze inspanning

Ontvang alle updates van deze inspanning per e-mail. Laat hier uw naam en e-mailadres achter.

Uw inschrijving is bevestigd.

U ontvangt nu updates van Leiden Marketing!

Vragen, opmerkingen, we horen het graag van u!

Bedankt voor uw reactie!

Binnen enkele minuten ontvangt u een kopie van uw reactie per e-mail.

Leiden Marketing

Prestatieafspraken voor Leiden Marketing 2013 - 2016

1e kwartaal 2012
in voorbereiding
1e kwartaal 2012
in uitvoering
4e kwartaal 2013
gerealiseerd
Leiden Marketing

Resultaat

Evaluatie van Leiden Marketing 2009-2012 en het maken van nieuwe prestatieafspraken voor Leiden Marketing 2013-2016.

Inspanning

Leiden Marketing is de centrale citymarketingorganisatie van Leiden. Met Leiden Marketing zijn prestatieafspraken gemaakt voor de periode tot 2012. De resultaten gaan we dit jaar evalueren met onze deelnemende stadspartners.

Voor de periode 2013-2016 worden nieuwe prestatie-afspraken afgesloten. Deze worden vastgesteld in een zogenaamde uitvoeringsovereenkomst. We maken hiervoor een uitgebreide doelgroepenanalyse, zodat we straks weten hoe we diverse bezoekersgroepen op zo effectief mogelijke wijze naar de Leidse binnenstad kunnen halen. 

Uiteindelijk heeft het Leiden Marketing als doel om meer bezoekers te trekken, ze langer in Leiden te laten verblijven, een toename van de bestedingen en een hogere waardering voor de binnenstad.
 

Partners

Leiden Marketing

Updates

Datum Titel
maandag 15 april 2013 Martijn Bulthuis: “Museumcampagne Leiden groot succes”
maandag 4 februari 2013 Grote campagne Leidse musea