Abonneer Feedback Link RSS

Blijf op de hoogte van updates van deze inspanning

Ontvang alle updates van deze inspanning per e-mail. Laat hier uw naam en e-mailadres achter.

Uw inschrijving is bevestigd.

U ontvangt nu updates van Koopzondagen!

Vragen, opmerkingen, we horen het graag van u!

Bedankt voor uw reactie!

Binnen enkele minuten ontvangt u een kopie van uw reactie per e-mail.

Koopzondagen

Aantrekkelijke maandelijkse koopzondagen

1e kwartaal 2012
in voorbereiding
1e kwartaal 2012
in uitvoering
4e kwartaal 2012
gerealiseerd
Koopzondagen

Resultaat

Marketing- en activiteitencampagne om meer winkelbezoekers te krijgen in de binnenstad.

Inspanning

In 2012 heeft het Centrummanagement een marketingplan uitgevoerd om de retailfunctie (winkelaanbod) van de binnenstad te verbeteren. Kern van het plan vormden ‘de verrassende winkelweekenden’. Elk laatste weekend van de maand zijn er activiteiten in het kernwinkelgebied en het zwerfmilieu, voorzien van een thematisch gericht programma. In 2013 wordt dit voortgezet.

Partners

Leiden Marketing